Учнів 1-го класу оцінювати вербально, 2-4 класів бально, окрім предметів, що оцінюються вербально. На мою думку, необхідно з 1-го по 4-й клас ввести вербальне оцінювання з іноземної мови. Приділити
особливу увагу мовленнєвій діяльності.
#57
Зінаїда(Thursday, 16 June 2016 10:55)
Вербальне у 1 та 2 класах .
У 3 -4 -бальне.
#56
Ніна(Thursday, 16 June 2016 10:55)
Все таки бальна.
#55
Антоніна(Thursday, 16 June 2016 10:54)
вербальне у всіх класах
#54
Надія(Thursday, 16 June 2016 10:54)
Оцінювання досягнень у 1-2 класах - вербально, а 3-4 класи - балами.
#53
Яна(Thursday, 16 June 2016 10:53)
Пріоритетним є бальне оцінювання.
#52
Наталя(Thursday, 16 June 2016 10:53)
в 1 і 2- вербальна, в 3 і 4 - в балах
#51
Людмила(Thursday, 16 June 2016 10:52)
оцінювати з 2 класу балами.1 клас вербально
#50
Елена(Wednesday, 15 June 2016 18:26)
В первом и во втором классах малыши очень стараются выполнить задания, но не у всех получается на "отлично". Чтобы не отбить охоту учиться, каждого необходимо похвалить, а это не всегда 12 баллов.
Поэтому в 1-2 классах - вербальное оценивание, а с 3 можно уже ставить баллы.
#49
Герегиев Василий Павлович(Wednesday, 15 June 2016 05:59)
1-2 клас тільки вербаньна.
#48
Ольга(Tuesday, 14 June 2016 22:08)
Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання. І ще трудове навчання треба оцінювати вербально
з 1 по 4 клас
#47
Світлана(Tuesday, 14 June 2016 21:51)
Я вважаю, що в 1класі і в I семестрі 2 класу тільки повинно бути вербальне оцінювання, а с II семестра - поступово, починаючи с позитивних оцінок, коментуючи, вже ставити бали.
#46
Наталія(Tuesday, 14 June 2016 21:19)
Вважаю, варто повернутися до п'ятибальної системи оцінювання.
#45
Людмила(Tuesday, 14 June 2016 20:47)
1-2 класах - вербально, 3-4 за 12-бальною системою.
#44
Надія(Tuesday, 14 June 2016 20:40)
Оцінювання навчальних досягнень учнів в 1-2 класах - вербально, 3-4 класи - балами.
#43
Олена(Tuesday, 14 June 2016 20:14)
Без оцінювання знань не обійтися. Звичайно, у 1-2 класах краще оцінювати вербально. З 3 класу можна ставити бали. Зараз оцінюються не всі предмети, до них треба додати ще й трудове навчання. Цей
предмет, як і образотворче мистецтво, належить до творчості. А творчість оцінити неможливо, бо у всіх різні природні задатки.
#42
Юлія(Tuesday, 14 June 2016 20:11)
Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання.
#41
Олександр(Tuesday, 14 June 2016 20:10)
Оцінювати знання учнів 1-2 класів - вербально, 3-4 класів - балами.
#40
Людмила(Tuesday, 14 June 2016 20:07)
Вважаю, що в 1-2 класах треба оцінювати учнів вербально, а далі за 12- бальною системою.
#39
Марина(Tuesday, 14 June 2016 20:01)
Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.
#38
Ірина(Tuesday, 14 June 2016 19:52)
Вважаю, що треба. В 1 класі - вербально, а в 2-4 по балам.
#37
Наталія Василівна(Tuesday, 14 June 2016 19:34)
Ставить бал не треба 1, 2 класі , бо учні сприймають оцінку себе самого , а не своїх навчальних досягнень, оцінювання повинно мати позитивний характер для залучення дітей до навчання та появі бажання
йти до школи. В 3 - 4 класі учень має певну уяву про особливості навчання та у більшості адекватно ставиться до бального оціннювання.
#36
Ольга(Tuesday, 14 June 2016 19:34)
Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.
#35
Татьяна(Tuesday, 14 June 2016 19:18)
Оцінювати дітей у 1 кл. - вербально, у 2-4 кл. за 12-ти бальною шкалою.
Балами оцінювати дітей можна починати з другого семестру 2-го класу тільки тих дітей, які досягли достатнього і високого рівнів, а інших продовжувати вербально. А в третьому класі уже всіх учнів.
#33
Ирина(Tuesday, 14 June 2016 19:00)
Вербальне оцінювання для 1-3 класів, 4 клас- за 12-бальною шкалою.
#32
Вікторія(Tuesday, 14 June 2016 18:04)
Безперечно, оцінювати дітей потрібно обов’язково. Це стимул і контроль. На мою думку, 1класи – вербально (можливо, кращих – балами, поступово), 2-4 - балами.
#31
Наталя(Tuesday, 14 June 2016 17:51)
1-2-х класах вербально, 3-4-х - за 5-бальною шкалою.
#30
Даша(Tuesday, 14 June 2016 16:03)
оценивать необходимо с 3 класса или второй вариант со 2 . Конечно, согласна в 1 классе дети адаптируются, рановато их баллами засыпать, вербальное оценивание самое оптимальное, а дальше дети
взрослеют, пора адаптировать их к школьной жизни. Чем раньше, тем лучше.
#29
Тетяна(Tuesday, 14 June 2016 15:38)
Вважаю, оцінювати учнів в початковій школі, можна починаючи з 3 класу. Все ж таки вони потрібні знати до чого їм прагнути, на який предмет більше зосередити увагу. А якщо оцінювання відмінити, то як
учням, так і батькам буде здаватися, що все добре. Стимулу не буде.
#28
Ірина(Tuesday, 14 June 2016 15:30)
Я вважаю, що в 1-2-х класах потрібно оцінювати вербально, а в 3-4-х - за 12-бальною шкалою. По-перше, згодна з колегами, що і діти, і батьки в тому числі повинні знати на якому рівні навчальних
досягнень знаходиться той чи інший учень, по-друге, перехід до 5-го класу і так адаптаційний, а якщо безбальне буде оцінювання в 4-му класі, то це ще один психологічний момент пристосування до нових
умов навчання.
#27
Тетяна(Tuesday, 14 June 2016 15:19)
Вважаю, що оцінювати навчальні досягнення учнів в балах треба з першого семестру 2 класу за 5-бальною системою, бо 12-бальна система оцінювання є недосконалою (критерії оцінювання письмових робіт
зрозумілі, а характеристика навчальних досягнень учнів з інших видів перевірних робіт не є конкретною)
#26
Віра(Monday, 13 June 2016 18:06)
На мою думку вербальне.
#25
Наталья(Thursday, 02 June 2016 09:21)
Считаю,что оценивание должно быть обязательно с 1 класса,чтобы у ребят был стимул учиться.
#24
Ольга(Thursday, 02 June 2016 09:14)
1-2 класи -вербальне оцінювання, а 3-4 - 12 бальне оцінювання.
#23
Олена(Thursday, 02 June 2016 09:07)
Важливим є 12-бальне оцінювання.
#22
Галя(Thursday, 02 June 2016 09:07)
Оцінювання потрібне. Один із видів мотивації.
#21
Светлана(Thursday, 02 June 2016 09:06)
Вербальна система оцінювання для учнів 1-2 класів є пріоритетною. Дитина повинна отримати від заняття задоволення і відчути себе успішною.
#20
Ірина(Thursday, 02 June 2016 09:05)
Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.
#19
Татьяна(Thursday, 02 June 2016 09:04)
Оцінка в початкових класах виконує функцію стимулювання. Тому вважаю, що оцінювати треба в балах, а не видумувати різні фішки.
#18
ОЛЬГА(Tuesday, 31 May 2016 09:51)
Я считаю, что в начальной школе оценивание баллами весьма целесообразным. Детям очень интересно получить именно балл за свою работу, а не просто похвалу от учителя.
#17
Коваленко Олександр(Tuesday, 31 May 2016 09:06)
Ми не можемо оцінювать дитину, бо не знаємо їхніх можливостей, реального потенціалу. Тому в початкових класах слід відмінить бальну систему.
#16
ольга(Tuesday, 31 May 2016 08:53)
без оцінювання не можна, тому що у дітей немає стимулу. І батьки перестають звертати увагу на навчання дітей. Якщо не оцінюєш дитину, батьки вважають, що дитина навчається дуже добре і в кінці року
не розуміють, чому у дитини не той рівень на який вони розраховували.
#15
Наталья(Tuesday, 31 May 2016 08:52)
На мою думку, пріоритетною є 12-бальна система оцінювання, тому що дитина звикне до вербального оцінювання, і в середніх класах для неї буде великою травмою отримувати бали різного рівня, а ще не
буде стимула до навчання.
#14
Liliya(Tuesday, 31 May 2016 08:51)
Взагалі без оцінювання не можна, батькам дуже важко слідкувати за успіхами своїх дітей. Бо не всі батьки розуміють різницю між словами "добре " і "програму тягне". На кінець року коли підводиш
підсумки багато хто дивується.
#13
Марина(Tuesday, 31 May 2016 08:50)
Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.
#12
Ніна(Tuesday, 31 May 2016 08:48)
На мою думку вербальна форма оцінювання є пріоритетною в 1-2 класах.
#11
l(Tuesday, 31 May 2016 08:48)
Мабуть, вербальна
#10
Марина(Tuesday, 31 May 2016 08:47)
Я вважаю,що найбільш ефективною формою оцінювання є в першому класі вербальна, а в 2-4 класі - бальна форма
#9
Елена(Tuesday, 31 May 2016 08:46)
Вважаю, що саме вербальне оцінювання є пріоритетним, тому що саме така форма дає можливість учням розкривати свої можливості повністю.
#8
Учитель(Tuesday, 31 May 2016 08:45)
Вважаю, що вербальне оцінювання необхідне для учнів 1 та 2 класів. Для учнів 3 та 4 класів оцінка - це стимул для навчання
#7
Галина(Tuesday, 31 May 2016 08:45)
Я думаю, що у 1-2 класах оцінювання має бути тільки вербальним. Але у 3-4 бали мають бути.
#6
Вікторія(Monday, 16 May 2016 06:24)
На мою думку вербальна форма оцінювання є пріоритетною в 1-4 класах .
#5
Кумова Тетяна(Friday, 13 May 2016 21:33)
Оцінювання в 1-2 класах, на мою думку, має бути лише вербальним.
В 3-4 класах можна оцінювати за рівнями .
#4
Катерина(Tuesday, 10 May 2016 18:21)
Я вважаю більш доцільним вербальне оцінювання, і не тільки в початкових класах. Оскільки зараз під час вступу до вищих навчальних закладів бали атестату практично нічого не важать, то який сенс їх
виставляти?
#3
психолог(Thursday, 05 May 2016 08:18)
вербальне оцінювання
#2
Мама(Thursday, 05 May 2016 08:13)
Навіщо ті бали? Я не хочу, щоб мою дитину порівнювали з іншими, та ще й за допомогою "цифєрок". Педагоги! Коли ви вже почнете дітей любити, а не свої журнали! Вчіться у голандців! Ось де діти
по-справжньому щасливі!.
#1
Олена(Thursday, 05 May 2016 07:58)
Тільки вербальне оцінювання, і не лише в початковій школі, але й у 5-6 класах. Бали - це інструмент пригноблення дітей, батіг у руках батьків і вчителів.
Антоніна (Thursday, 14 September 2017 00:10)
Прочитали з колегами про вашу програму курсу за вибором "Енциклопедичні години"для 2-4 кл. Хотіли б домовитись про її придбання.
Лілія (Sunday, 12 February 2017 12:46)
Учнів 1-го класу оцінювати вербально, 2-4 класів бально, окрім предметів, що оцінюються вербально. На мою думку, необхідно з 1-го по 4-й клас ввести вербальне оцінювання з іноземної мови. Приділити особливу увагу мовленнєвій діяльності.
Зінаїда (Thursday, 16 June 2016 10:55)
Вербальне у 1 та 2 класах .
У 3 -4 -бальне.
Ніна (Thursday, 16 June 2016 10:55)
Все таки бальна.
Антоніна (Thursday, 16 June 2016 10:54)
вербальне у всіх класах
Надія (Thursday, 16 June 2016 10:54)
Оцінювання досягнень у 1-2 класах - вербально, а 3-4 класи - балами.
Яна (Thursday, 16 June 2016 10:53)
Пріоритетним є бальне оцінювання.
Наталя (Thursday, 16 June 2016 10:53)
в 1 і 2- вербальна, в 3 і 4 - в балах
Людмила (Thursday, 16 June 2016 10:52)
оцінювати з 2 класу балами.1 клас вербально
Елена (Wednesday, 15 June 2016 18:26)
В первом и во втором классах малыши очень стараются выполнить задания, но не у всех получается на "отлично". Чтобы не отбить охоту учиться, каждого необходимо похвалить, а это не всегда 12 баллов. Поэтому в 1-2 классах - вербальное оценивание, а с 3 можно уже ставить баллы.
Герегиев Василий Павлович (Wednesday, 15 June 2016 05:59)
1-2 клас тільки вербаньна.
Ольга (Tuesday, 14 June 2016 22:08)
Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання. І ще трудове навчання треба оцінювати вербально з 1 по 4 клас
Світлана (Tuesday, 14 June 2016 21:51)
Я вважаю, що в 1класі і в I семестрі 2 класу тільки повинно бути вербальне оцінювання, а с II семестра - поступово, починаючи с позитивних оцінок, коментуючи, вже ставити бали.
Наталія (Tuesday, 14 June 2016 21:19)
Вважаю, варто повернутися до п'ятибальної системи оцінювання.
Людмила (Tuesday, 14 June 2016 20:47)
1-2 класах - вербально, 3-4 за 12-бальною системою.
Надія (Tuesday, 14 June 2016 20:40)
Оцінювання навчальних досягнень учнів в 1-2 класах - вербально, 3-4 класи - балами.
Олена (Tuesday, 14 June 2016 20:14)
Без оцінювання знань не обійтися. Звичайно, у 1-2 класах краще оцінювати вербально. З 3 класу можна ставити бали. Зараз оцінюються не всі предмети, до них треба додати ще й трудове навчання. Цей предмет, як і образотворче мистецтво, належить до творчості. А творчість оцінити неможливо, бо у всіх різні природні задатки.
Юлія (Tuesday, 14 June 2016 20:11)
Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання.
Олександр (Tuesday, 14 June 2016 20:10)
Оцінювати знання учнів 1-2 класів - вербально, 3-4 класів - балами.
Людмила (Tuesday, 14 June 2016 20:07)
Вважаю, що в 1-2 класах треба оцінювати учнів вербально, а далі за 12- бальною системою.
Марина (Tuesday, 14 June 2016 20:01)
Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.
Ірина (Tuesday, 14 June 2016 19:52)
Вважаю, що треба. В 1 класі - вербально, а в 2-4 по балам.
Наталія Василівна (Tuesday, 14 June 2016 19:34)
Ставить бал не треба 1, 2 класі , бо учні сприймають оцінку себе самого , а не своїх навчальних досягнень, оцінювання повинно мати позитивний характер для залучення дітей до навчання та появі бажання йти до школи. В 3 - 4 класі учень має певну уяву про особливості навчання та у більшості адекватно ставиться до бального оціннювання.
Ольга (Tuesday, 14 June 2016 19:34)
Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.
Татьяна (Tuesday, 14 June 2016 19:18)
Оцінювати дітей у 1 кл. - вербально, у 2-4 кл. за 12-ти бальною шкалою.
Надія (Tuesday, 14 June 2016 19:08)
Балами оцінювати дітей можна починати з другого семестру 2-го класу тільки тих дітей, які досягли достатнього і високого рівнів, а інших продовжувати вербально. А в третьому класі уже всіх учнів.
Ирина (Tuesday, 14 June 2016 19:00)
Вербальне оцінювання для 1-3 класів, 4 клас- за 12-бальною шкалою.
Вікторія (Tuesday, 14 June 2016 18:04)
Безперечно, оцінювати дітей потрібно обов’язково. Це стимул і контроль. На мою думку, 1класи – вербально (можливо, кращих – балами, поступово), 2-4 - балами.
Наталя (Tuesday, 14 June 2016 17:51)
1-2-х класах вербально, 3-4-х - за 5-бальною шкалою.
Даша (Tuesday, 14 June 2016 16:03)
оценивать необходимо с 3 класса или второй вариант со 2 . Конечно, согласна в 1 классе дети адаптируются, рановато их баллами засыпать, вербальное оценивание самое оптимальное, а дальше дети взрослеют, пора адаптировать их к школьной жизни. Чем раньше, тем лучше.
Тетяна (Tuesday, 14 June 2016 15:38)
Вважаю, оцінювати учнів в початковій школі, можна починаючи з 3 класу. Все ж таки вони потрібні знати до чого їм прагнути, на який предмет більше зосередити увагу. А якщо оцінювання відмінити, то як учням, так і батькам буде здаватися, що все добре. Стимулу не буде.
Ірина (Tuesday, 14 June 2016 15:30)
Я вважаю, що в 1-2-х класах потрібно оцінювати вербально, а в 3-4-х - за 12-бальною шкалою. По-перше, згодна з колегами, що і діти, і батьки в тому числі повинні знати на якому рівні навчальних досягнень знаходиться той чи інший учень, по-друге, перехід до 5-го класу і так адаптаційний, а якщо безбальне буде оцінювання в 4-му класі, то це ще один психологічний момент пристосування до нових умов навчання.
Тетяна (Tuesday, 14 June 2016 15:19)
Вважаю, що оцінювати навчальні досягнення учнів в балах треба з першого семестру 2 класу за 5-бальною системою, бо 12-бальна система оцінювання є недосконалою (критерії оцінювання письмових робіт зрозумілі, а характеристика навчальних досягнень учнів з інших видів перевірних робіт не є конкретною)
Віра (Monday, 13 June 2016 18:06)
На мою думку вербальне.
Наталья (Thursday, 02 June 2016 09:21)
Считаю,что оценивание должно быть обязательно с 1 класса,чтобы у ребят был стимул учиться.
Ольга (Thursday, 02 June 2016 09:14)
1-2 класи -вербальне оцінювання, а 3-4 - 12 бальне оцінювання.
Олена (Thursday, 02 June 2016 09:07)
Важливим є 12-бальне оцінювання.
Галя (Thursday, 02 June 2016 09:07)
Оцінювання потрібне. Один із видів мотивації.
Светлана (Thursday, 02 June 2016 09:06)
Вербальна система оцінювання для учнів 1-2 класів є пріоритетною. Дитина повинна отримати від заняття задоволення і відчути себе успішною.
Ірина (Thursday, 02 June 2016 09:05)
Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.
Татьяна (Thursday, 02 June 2016 09:04)
Оцінка в початкових класах виконує функцію стимулювання. Тому вважаю, що оцінювати треба в балах, а не видумувати різні фішки.
ОЛЬГА (Tuesday, 31 May 2016 09:51)
Я считаю, что в начальной школе оценивание баллами весьма целесообразным. Детям очень интересно получить именно балл за свою работу, а не просто похвалу от учителя.
Коваленко Олександр (Tuesday, 31 May 2016 09:06)
Ми не можемо оцінювать дитину, бо не знаємо їхніх можливостей, реального потенціалу. Тому в початкових класах слід відмінить бальну систему.
ольга (Tuesday, 31 May 2016 08:53)
без оцінювання не можна, тому що у дітей немає стимулу. І батьки перестають звертати увагу на навчання дітей. Якщо не оцінюєш дитину, батьки вважають, що дитина навчається дуже добре і в кінці року не розуміють, чому у дитини не той рівень на який вони розраховували.
Наталья (Tuesday, 31 May 2016 08:52)
На мою думку, пріоритетною є 12-бальна система оцінювання, тому що дитина звикне до вербального оцінювання, і в середніх класах для неї буде великою травмою отримувати бали різного рівня, а ще не буде стимула до навчання.
Liliya (Tuesday, 31 May 2016 08:51)
Взагалі без оцінювання не можна, батькам дуже важко слідкувати за успіхами своїх дітей. Бо не всі батьки розуміють різницю між словами "добре " і "програму тягне". На кінець року коли підводиш підсумки багато хто дивується.
Марина (Tuesday, 31 May 2016 08:50)
Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.
Ніна (Tuesday, 31 May 2016 08:48)
На мою думку вербальна форма оцінювання є пріоритетною в 1-2 класах.
l (Tuesday, 31 May 2016 08:48)
Мабуть, вербальна
Марина (Tuesday, 31 May 2016 08:47)
Я вважаю,що найбільш ефективною формою оцінювання є в першому класі вербальна, а в 2-4 класі - бальна форма