Запрошуємо до дискусії з питань:

 

1. Яка форма оцінювання навчальних досягнень молодших школярів є, на Вашу думку, пріоритетною в 1-4 класах?

Комментарии: 59
  • #59

    Антоніна (Четверг, 14 Сентябрь 2017 00:10)

    Прочитали з колегами про вашу програму курсу за вибором "Енциклопедичні години"для 2-4 кл. Хотіли б домовитись про її придбання.

  • #58

    Лілія (Воскресенье, 12 Февраль 2017 12:46)

    Учнів 1-го класу оцінювати вербально, 2-4 класів бально, окрім предметів, що оцінюються вербально. На мою думку, необхідно з 1-го по 4-й клас ввести вербальне оцінювання з іноземної мови. Приділити особливу увагу мовленнєвій діяльності.

  • #57

    Зінаїда (Четверг, 16 Июнь 2016 10:55)

    Вербальне у 1 та 2 класах .
    У 3 -4 -бальне.

  • #56

    Ніна (Четверг, 16 Июнь 2016 10:55)

    Все таки бальна.

  • #55

    Антоніна (Четверг, 16 Июнь 2016 10:54)

    вербальне у всіх класах

  • #54

    Надія (Четверг, 16 Июнь 2016 10:54)

    Оцінювання досягнень у 1-2 класах - вербально, а 3-4 класи - балами.

  • #53

    Яна (Четверг, 16 Июнь 2016 10:53)

    Пріоритетним є бальне оцінювання.

  • #52

    Наталя (Четверг, 16 Июнь 2016 10:53)

    в 1 і 2- вербальна, в 3 і 4 - в балах

  • #51

    Людмила (Четверг, 16 Июнь 2016 10:52)

    оцінювати з 2 класу балами.1 клас вербально

  • #50

    Елена (Среда, 15 Июнь 2016 18:26)

    В первом и во втором классах малыши очень стараются выполнить задания, но не у всех получается на "отлично". Чтобы не отбить охоту учиться, каждого необходимо похвалить, а это не всегда 12 баллов. Поэтому в 1-2 классах - вербальное оценивание, а с 3 можно уже ставить баллы.

  • #49

    Герегиев Василий Павлович (Среда, 15 Июнь 2016 05:59)

    1-2 клас тільки вербаньна.

  • #48

    Ольга (Вторник, 14 Июнь 2016 22:08)

    Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання. І ще трудове навчання треба оцінювати вербально з 1 по 4 клас

  • #47

    Світлана (Вторник, 14 Июнь 2016 21:51)

    Я вважаю, що в 1класі і в I семестрі 2 класу тільки повинно бути вербальне оцінювання, а с II семестра - поступово, починаючи с позитивних оцінок, коментуючи, вже ставити бали.

  • #46

    Наталія (Вторник, 14 Июнь 2016 21:19)

    Вважаю, варто повернутися до п'ятибальної системи оцінювання.

  • #45

    Людмила (Вторник, 14 Июнь 2016 20:47)

    1-2 класах - вербально, 3-4 за 12-бальною системою.

  • #44

    Надія (Вторник, 14 Июнь 2016 20:40)

    Оцінювання навчальних досягнень учнів в 1-2 класах - вербально, 3-4 класи - балами.

  • #43

    Олена (Вторник, 14 Июнь 2016 20:14)

    Без оцінювання знань не обійтися. Звичайно, у 1-2 класах краще оцінювати вербально. З 3 класу можна ставити бали. Зараз оцінюються не всі предмети, до них треба додати ще й трудове навчання. Цей предмет, як і образотворче мистецтво, належить до творчості. А творчість оцінити неможливо, бо у всіх різні природні задатки.

  • #42

    Юлія (Вторник, 14 Июнь 2016 20:11)

    Домінуючим, на мою думку, у першому та другому класах повинно залишатися вербальне оцінювання, у третьому та четвертому - 12-бальна система оцінювання.

  • #41

    Олександр (Вторник, 14 Июнь 2016 20:10)

    Оцінювати знання учнів 1-2 класів - вербально, 3-4 класів - балами.

  • #40

    Людмила (Вторник, 14 Июнь 2016 20:07)

    Вважаю, що в 1-2 класах треба оцінювати учнів вербально, а далі за 12- бальною системою.

  • #39

    Марина (Вторник, 14 Июнь 2016 20:01)

    Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.

  • #38

    Ірина (Вторник, 14 Июнь 2016 19:52)

    Вважаю, що треба. В 1 класі - вербально, а в 2-4 по балам.

  • #37

    Наталія Василівна (Вторник, 14 Июнь 2016 19:34)

    Ставить бал не треба 1, 2 класі , бо учні сприймають оцінку себе самого , а не своїх навчальних досягнень, оцінювання повинно мати позитивний характер для залучення дітей до навчання та появі бажання йти до школи. В 3 - 4 класі учень має певну уяву про особливості навчання та у більшості адекватно ставиться до бального оціннювання.

  • #36

    Ольга (Вторник, 14 Июнь 2016 19:34)

    Оцінювати 1-2 кл. - вербально, 3-4 кл. - балами.

  • #35

    Татьяна (Вторник, 14 Июнь 2016 19:18)

    Оцінювати дітей у 1 кл. - вербально, у 2-4 кл. за 12-ти бальною шкалою.

  • #34

    Надія (Вторник, 14 Июнь 2016 19:08)

    Балами оцінювати дітей можна починати з другого семестру 2-го класу тільки тих дітей, які досягли достатнього і високого рівнів, а інших продовжувати вербально. А в третьому класі уже всіх учнів.

  • #33

    Ирина (Вторник, 14 Июнь 2016 19:00)

    Вербальне оцінювання для 1-3 класів, 4 клас- за 12-бальною шкалою.

  • #32

    Вікторія (Вторник, 14 Июнь 2016 18:04)

    Безперечно, оцінювати дітей потрібно обов’язково. Це стимул і контроль. На мою думку, 1класи – вербально (можливо, кращих – балами, поступово), 2-4 - балами.

  • #31

    Наталя (Вторник, 14 Июнь 2016 17:51)

    1-2-х класах вербально, 3-4-х - за 5-бальною шкалою.

  • #30

    Даша (Вторник, 14 Июнь 2016 16:03)

    оценивать необходимо с 3 класса или второй вариант со 2 . Конечно, согласна в 1 классе дети адаптируются, рановато их баллами засыпать, вербальное оценивание самое оптимальное, а дальше дети взрослеют, пора адаптировать их к школьной жизни. Чем раньше, тем лучше.

  • #29

    Тетяна (Вторник, 14 Июнь 2016 15:38)

    Вважаю, оцінювати учнів в початковій школі, можна починаючи з 3 класу. Все ж таки вони потрібні знати до чого їм прагнути, на який предмет більше зосередити увагу. А якщо оцінювання відмінити, то як учням, так і батькам буде здаватися, що все добре. Стимулу не буде.

  • #28

    Ірина (Вторник, 14 Июнь 2016 15:30)

    Я вважаю, що в 1-2-х класах потрібно оцінювати вербально, а в 3-4-х - за 12-бальною шкалою. По-перше, згодна з колегами, що і діти, і батьки в тому числі повинні знати на якому рівні навчальних досягнень знаходиться той чи інший учень, по-друге, перехід до 5-го класу і так адаптаційний, а якщо безбальне буде оцінювання в 4-му класі, то це ще один психологічний момент пристосування до нових умов навчання.

  • #27

    Тетяна (Вторник, 14 Июнь 2016 15:19)

    Вважаю, що оцінювати навчальні досягнення учнів в балах треба з першого семестру 2 класу за 5-бальною системою, бо 12-бальна система оцінювання є недосконалою (критерії оцінювання письмових робіт зрозумілі, а характеристика навчальних досягнень учнів з інших видів перевірних робіт не є конкретною)

  • #26

    Віра (Понедельник, 13 Июнь 2016 18:06)

    На мою думку вербальне.

  • #25

    Наталья (Четверг, 02 Июнь 2016 09:21)

    Считаю,что оценивание должно быть обязательно с 1 класса,чтобы у ребят был стимул учиться.

  • #24

    Ольга (Четверг, 02 Июнь 2016 09:14)

    1-2 класи -вербальне оцінювання, а 3-4 - 12 бальне оцінювання.

  • #23

    Олена (Четверг, 02 Июнь 2016 09:07)

    Важливим є 12-бальне оцінювання.

  • #22

    Галя (Четверг, 02 Июнь 2016 09:07)

    Оцінювання потрібне. Один із видів мотивації.

  • #21

    Светлана (Четверг, 02 Июнь 2016 09:06)

    Вербальна система оцінювання для учнів 1-2 класів є пріоритетною. Дитина повинна отримати від заняття задоволення і відчути себе успішною.

  • #20

    Ірина (Четверг, 02 Июнь 2016 09:05)

    Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.

  • #19

    Татьяна (Четверг, 02 Июнь 2016 09:04)

    Оцінка в початкових класах виконує функцію стимулювання. Тому вважаю, що оцінювати треба в балах, а не видумувати різні фішки.

  • #18

    ОЛЬГА (Вторник, 31 Май 2016 09:51)

    Я считаю, что в начальной школе оценивание баллами весьма целесообразным. Детям очень интересно получить именно балл за свою работу, а не просто похвалу от учителя.

  • #17

    Коваленко Олександр (Вторник, 31 Май 2016 09:06)

    Ми не можемо оцінювать дитину, бо не знаємо їхніх можливостей, реального потенціалу. Тому в початкових класах слід відмінить бальну систему.

  • #16

    ольга (Вторник, 31 Май 2016 08:53)

    без оцінювання не можна, тому що у дітей немає стимулу. І батьки перестають звертати увагу на навчання дітей. Якщо не оцінюєш дитину, батьки вважають, що дитина навчається дуже добре і в кінці року не розуміють, чому у дитини не той рівень на який вони розраховували.

  • #15

    Наталья (Вторник, 31 Май 2016 08:52)

    На мою думку, пріоритетною є 12-бальна система оцінювання, тому що дитина звикне до вербального оцінювання, і в середніх класах для неї буде великою травмою отримувати бали різного рівня, а ще не буде стимула до навчання.

  • #14

    Liliya (Вторник, 31 Май 2016 08:51)

    Взагалі без оцінювання не можна, батькам дуже важко слідкувати за успіхами своїх дітей. Бо не всі батьки розуміють різницю між словами "добре " і "програму тягне". На кінець року коли підводиш підсумки багато хто дивується.

  • #13

    Марина (Вторник, 31 Май 2016 08:50)

    Я вважаю, що оцінювання у 1-2 класах повинно бути вербальним, а вже у 3-4 з виставленням оцінок знань.

  • #12

    Ніна (Вторник, 31 Май 2016 08:48)

    На мою думку вербальна форма оцінювання є пріоритетною в 1-2 класах.

  • #11

    l (Вторник, 31 Май 2016 08:48)

    Мабуть, вербальна

  • #10

    Марина (Вторник, 31 Май 2016 08:47)

    Я вважаю,що найбільш ефективною формою оцінювання є в першому класі вербальна, а в 2-4 класі - бальна форма